сряда, 23 март 2016 г.

Част от мен 27 28 29 30 31

Част от мен 27 28 29 30 31 епизод от този турски сериал и филм ще ни накара да гледаме и следим всичко това с голямо вълнение от самия момент до неговия край дори с бг субтитри и аудио за всички нас. Месеци по-късно, допускането накрая дойде: Той каза пред репортери, че "вероятно" пушена лекарството в някакъв момент. Да, аз съм пушил крек", каза той. "Аз съм пристрастен? Не. Дали съм го пробвал? Вероятно в един от моите пиянски унес." Ситуацията разгъна като парче сюрреалистично, трагична комедия - и доказа, че е перфектно фураж за късно вечер телевизия и комици в света. Ford отказа да се оттегли, дори и след като Общинския съвет го съблякоха на повечето от неговите правомощия. Той стартира оферта за преизбиране и след това прекарал два месеца в клиниката, след което се завръща в предизборната кампания. Но той трябваше да се откаже от преизбирането си оферта в Част от мен 27 28 29 30 31 Септември 2014, след като бе диагностициран с злокачествен липосарком, рядък и агресивен рак, който според лекари се разпространяват от мастната тъкан на корема си към други части на тялото му. вместо Ford бе избран за съветник за седалката той преди това е заемал, Ward 2 - родното му място на Etobicoke North. Неговият брат, Дъг Ford, който се кандидатира за работно място на Ford като кмет, загубен. Торонто почита Ford Премиерът на Канада Джъстин Трюдо туитна съболезнованията си във вторник, като каза, че Ford "бори рака с кураж и решителност." Rob Ford бори рака с кураж и решителност. Моите съболезнования и най-добри пожелания към семейството Ford днес. Част от мен 27 28 29 30 31 епизод на тази класика ще ни радва още повече.